Sider

tirsdag 12. oktober 2010

Noen siste bilder fra danmark


dette e fra en Rema butikk i Randers i danmark. øve alt solgte dei gresskar som man pynte med i hagen 
Her sov eg i 3 dager. eg måtte vente på at flyet mitt skulle gå. det e ein solstue til et ektepar som bor utenfor byen. eg spurte om eg kunne sove i hagen men så fikk eg sove der inne fordi det va så kaldt ute. eg ville sette opp teltet fordi det var mygg der inne. det va vist greit :DD
den ene dagen skulle eg sykle til ebeltoft. eg kom ikke frem. men på veien såg eg disse dyrene som ser ut som bamser. det e en slags ku sort "skottisk veil". jaffal nydlige

dette er ekteparet som jeg fikk lov til å sove hos. om mårenen fikk eg frokost og om kvelden te og kjeks. skikkeligt koslige folk.
på århus flyplass har dei ein ismaskin. det har eg ikkje sett før..


eg venta på flyplassen i ca 5 timer. så då e det greit å ha en data. eg har lakka an sånn at folk ikkje ska ha lyst t å stjela an
dansk stikkontakt. denne stikkontakten måtte eg skru på med å trykke på knotten i midten ellers ville den ikke fungere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar