Sider

søndag 17. oktober 2010

Barcelona!!

berselona city :)
dette e brook. han e trommer i bandet. kjempe kjekk fyr.

her pusle kristin et speil sammen igjen, hu klatre seffølgelig å kutte seg. men det var ikke dypt. et plaster fikset det. hu e fra østeriket. utdanna heler. tøffe jenta på utrolige 39 år
eg gjekk tur i byen med disse 3. hu eina e blitt frastjålen lommebok så hu har ingen penger. me va på vei til hostellet hu hadde bodd to netter på for å betale ut bagasjen hennes. 2 netter koster vist 28 euro. snille meg betalte. hu klarte å få noen venner til å overføre penger men det var bare 15 euro. så hu skylde meg 13 euro som eg sikkert ikke kommer til å få igjen. det e ikkje all verden med penger, men det handle om prinsipp. ja eg blei litt sur på denne jentå som lovte dypt og hellig at hu sko betale tilbake

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar