Sider

torsdag 21. oktober 2010

Alene igjen...

Her har eg sove dei to siste nettene for å få slappet av slik at forkjølelsen kan forsvinne. mye tenking og skriving siden dataen ble tom for strøm og mobilen så vidt holdt ut.
mus eller rotte i veikanten. den er på størrelse med skoen min
Sitges. i sentrum hadde dei homoflagget med regnbuens farger
ein dud fra østeriket som eg tok følge med inn til sitges. han syklet alt for rast til at eg gidda å følge han. også var eg syk så eg måtte slappe av noen dager uansett
etter eg igjen va aleine på veien fant eg et fjell å sove på. veldigt fint. den ene natten kunne eg se lyn i en annen by langt vekke.



zack og candy. dei sko reise sammen for første gang. dei skulle samme vei som meg, eg kunne joine men eg e ikkje så gira på å reise med et par. 

hanna fekk ein tattuering med nål og blekk. heilt ærlig så syns eg ikkje det va like fint som en tattoering man tar i en tattoostudio. tattooeringen blei liksom så prikkete. eg komme t å savna hanna. hu va løyen å vara med og den fyste som eg faktisk kunne tengt meg å reist med. men hu blei forelska i han eine i sykkelbandet så hu følgte med dei. 


sykkelgjengn har møte før dei stikke mot madrid. eg kunne følga dei viss eg ville men eg vil heller sørover og eg vil forsette min tur 
her er nesten heile gjengen. hunden er også med i gjengen. den sitter i en korg fremme på en sykkel når de sykkler fort :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar