Sider

tirsdag 12. oktober 2010

dag 2 i spania 6 okt.

dette e duden eg sykla med han hette jarod. det går an å lese om desse sykkelfolkå på www.pleasantrevolution.net
flere av gutta. ei av jentene e på sjukehus fordi hu knakk armen når hu datt på sykkel. så nesten alle jentene i gruppa er med henne
dette e laugfter. hu e 55 år men sykkle som pokker likevel
jerod og justin mine favoritt gutter i gruppa :)
sjefen av gruppa. det var han som startet dette prosjekter for 3 år siden. dette er den 5 turneen gruppa er på

sykklene deiras e mye lengre enn vanlige sykkler g dei har ekstremt mye bagasje. men det som tar meste plassen e instrumentene
me klarte ikke komme oss til barcelona så me stoppet i en by på veien for å spille og så sove her for å forsette i måren. det er sykklene som lager strømmen til høytalerene. bandet får publikum til å sykle for å få strøm
eg er med å bidrar her selger eg cder og eg bidrar med å sykle og snakke med de som sykler
me fant ei litå strand ved siden av den store. om måråenen fant me ut at det va nudiststanden til byen:D hahaha. gamle folk i blanke messingen. ein av dudane blei frastjåle i pod, penger og kamera så det va ein dårlig stemning i gruppå om mårenen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar