Sider

mandag 6. september 2010

Noen forberedelser

Neste uka reise eg, før 17 september håpe eg.Til då må eg få fiksa de siste forberedelsene raskest mulig.

 I mårå tenkte eg å prøve å få fatt på sykkelvesker og fester til å ha foran på sykkelen. Eg har plass t alt nå, men det hadde vore kjekt å hatt plass t litt mer klær...
 eg har sykkelklær som e ein shorts, t-sjorte og jakke.og vanlig klær som er ei joggebukse, to piratbukser, 3 topper, en fleece genser og ein sånn strikket backpacker/hippie genser som eg fant på rått og råde konserten. klærnå blir jo skitne med ein gong. eg kan ikkje stinkå så jævligt allerede nå før turen har starta...

Åsså må eg må bestille tid hos legen, sånn at eg kan ta noen barnevaksiner om igjen, kjøpe litt små ting og prøve å finne en forsikring som passe.

2 kommentarer:

  1. Nina Lassaron, kab det bli bedre!!

    Glede meg t å hørra mer;) har du fått deg kokeapparat?

    SvarSlett
  2. jepp nesten alt e i orden:)reise fredag 17 september med danskebåten t hirtshals.sykt!!!

    SvarSlett