Sider

lørdag 18. september 2010

Mista båten.....

Eg mista båten på fredag. Altså båten t Danmark som eg hadde betalt for. ja, eg vett det e litt løye. 

Eg hadde det litt travlere enn eg trodde som vanligt. Eg var hos Annie og spiste og slappet av. Så når klokken nærmet seg 5 (båten gikk 7) så fikk eg rævå i gir. Eg pakket alt på sykkelen og sykklet til frode for å hente resten av utstyret. Kom til frode kl 5 over halv 6. Hos frode hadde eg pakket alt så det var bare å feste det på sykkelen. Eg kjente det var veldigt tungt og tenkte eg måtte kaste noen ting når eg kom til danmark men eg hadde ikke tid da. Etter eg hadde sykklet i ca en halv time punkterte eg. Klokken var da kvart over 6. eg fant ingen busser som gikk der eg var. eg vurderte å ringe maxitaxi, men eg hadde nok ikke komt til å nå det uansett. Så eg godtok det var tapt. Eg og lassaron(sykelen min) måtte gi opp for dagen og labbet avgårde til frode for å sove og grina litt.

Av dette lærte eg at eg ikkje kan ha med alt for mange ting på den stakkars sykkelen min. Eg har lagt igjen 1 og en halv pose med klær og ting som eg egentlig ikke trenger hos frode.

2 kommentarer:

  1. Jaja. Lykke til virdere. Og jeg håper sykkel varer mer en 1 mil inn i danmark i det minste da.

    SvarSlett
  2. eg måtte fikse på sykkelen med ein gong eg for av ferjå. bagasjebrettet bak mistet en skrue så det var heilt løst. det e ikkje eg så har festa det hadde det vore meg så hadde det aldri løsna. uansett eg fekk fiksa det og kom meg vidare

    SvarSlett