Sider

onsdag 29. september 2010

Bilder fra Hadsund til Mariager


sånner postkasser e det øve alt på landet
 Hadsund sin rare skulptur
 måtte barra ha bilde av denne greiå eg vett ikkje ka det e, men det minne om fysalis frukten
 litt nermere bilde
 tok nogen bilder av rare sopper. 
 plantelivet va vist spennande for meg denn dagen
fint bondehus med dansk flagg:)

 eg havna med kysten på øst siden denne gangen. her er det vind
 hehe rar båt
 det e skog og høst i danmark og
 eg har ikkje sett kvite sopp i norge. men det fins nok..
 fasinerende grop i et tre
 gjeiter av ein eller ane sort
 dei ville ha gress av meg men va likevel redde
 i marianger en miniby på ca 2000 innbyggere.
 nydlige liten by 
 brostein i gatene til rosernes by
 frimurerlogen
 sentrum av byen hehe
 utenfor mariager va ein sti til dette eventyrhuset
 on the road again
 på vei til randers camping se lampene over bilene.
 lampene over bilene. nærbilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar